L’èxit d’un anunci = televisió + internet

by Eduard Batlle Rispau on 18 desembre 2010

Ho va confirmar divendres a la tertúlia de RAC1 el magnat Jaume Roures: l’anunci de la cadena de pagament Gol TV és un dels més vistos a YouTube aquests dies. Per tant, un èxit dels creatius que han aconseguit fer el salt de la televisió a internet. I un valor que afegit: mentre cal pagar l’espot per sortir a la televisió (sinó és per intercanvi o pertany al mateix grup audiovisual), a internet els usuaris el pdoer visionar gratuïtament. Un espot original i que combina la “tirada” que té Iniesta com a futbolista i persona a Catalunya i l’Estat, i la presència d’un os autèntic. Aquesta combinació és un gran enginy dels publicistes i serà un dels més originals d’aquesta campanya nadalenca.

Acostumats els espectadors a molts anuncis ja habituals per al Nadal, el de Gol TV -amb mig milió d’abonats en el seu primer any- té el mèrit de voler sorprendre els teleespectadors i destaquen tots els detalls que ofereix el jugador cada vegada que està aprop de l’os. Amb una mirada barrejada entre confiança i desconfiança. Per tant, és un microrelat divertit, atrevit, rodat entre Barcelona i el Maresme, i que confirma l’èxit dels publicistes de l’agència Tapsa. I la demostració que si un anunci televisiu fa el salt a internet, ja té l’èxit garantit.

Música / A Man is in Love # The Waterboys

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: