La marca Apple ja és més valuosa que Google
Canvi de lideratge mundial: Apple ja és la marca més valuosa del món en superar Google. Són dos conceptes empresarials de tarannà oposat però que encarnen el mateix cas d’èxit a escala global. Empreses joves de naixement, plantilla jove i esperit innovador que han sabut adaptar-se molt bé als nous temps marcats per les TIC i internet. Competidors nats. I filosofia de progrés imparable, desbordant els principals competidors a necessitar imitar. Ara és Apple qui ha aconseguit trencar l’hegemonia Googeliana en el top 100 mundial ‘Brandz’, elaborat per l’agència Millward Brown, propietat del gegant publicitari WPP.
Google, mateix, té només 12 anys d’existència. El cas d’Apple, que aposta més pel secretisme com a filosofia, és espectacular, especialment, pel desig de marca que ha generat entre els seus clients: són fidels a la marca i als aparells. La llista (les 100 marques) manté les marques més habituals en els primers llocs dels darrers anys: IBM, McDonald’s, Microsoft, Coca-Cola, AT&T i Marlboro. Les dues úniques empreses espanyoles són Movistar i Santander.
Música | Something To Believe In # Parachute