Aplicació Waapp, la visió de Dani Moner
Waapp és una aplicació per a mòbils interessant i innovadora que en tres mesos ja ha aconseguit més de 3.500 descàrregues. Un nou concepte d’informació, geolocalització i servei a l’usuari que s’adapta als nous temps. Es pot descarregar de manera gratuïta i és una eina que es basa en la promoció local, cultural, turisme i comerç d’un municipi. Amb apartats com la informació perquè un usuari pugui localitzar punts de servei wifi gratuïts i amb només dos clics també pugui saber l’agenda d’una població o ciutat. Segons el seu impulsor, Dani Moner (propietari de Clicknetworks), la idea és “l’usuari seleccioni la informació que vol de manera pràctica i que li sigui últim”. L’aplicació també pot estar disponible en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès) per d’aquesta manera ampliar l’oferta als visitants d’altres indrets i els turistes estrangers.
Waapp ja té set municipis de les comarques gironines contractats i d’introduïts n’hi ha més d’un centenar. El proper pas serà arribar als 221 en total que existeixen a la província i, en una segona etapa, fer el salt als 947 municipis de Catalunya. Waapp, de moment, està en la fase 1 i la nova presentació suposarà un salt de qualitat per a l’úsuari, a més de millorar la velocitat i la seguretat. Molts ànims a l’empresa Waapp Medialab SL per apostar per una eina que s’adapta als nous temps i dimensiona el territori: una projecció de present molt local però amb una gran visió global de futur.
Música | Weights & Measures # Dry the river