Són les empreses que van donar sentit divendres al primer TicketDay. que es va estrenar amb aquest vídeo inspiracional sobre el Yosemite. Va ser el primer pas per promoure l’emprenedoria i models d’empresa que ens conviden a passar més a l’optimisme dins aquest escenari de desencís i intentar divisar un futur millor. Quatre relats que tenen el seu propi ADN comercial i un valor diferenciat per divulgar. Aquest és l’esperit del TicketDay, amb el qual ens hem de sentir molt satisfets amb l’expectació que va generar a la sala i també a Twitter, amb el hashtag #TicketDay.
- Mainada. Com una empresa tradicional de mainada aposta pel comerç electrònic des de Lleida i arriba a ser distingida per Google com a referent.
- Marcelinus. Com una jove empresa intenta recuperar el valor del tèxtil tradicional a Catalunya des d’Olot i ofereix una marca que aposta per la qualitat.
- Sixtemia. Dos joves creen una empresa d’aplicacions des de Banyoles i tenen el mateix valor que si haguessin començat des d’una zona TIC d’una gran ciutat. Només cal veure els seus clients.
- Giroska. Un emprenedor com Quim Quintana intenta crear un nou concepte que associï un producte, en aquest cas unes galetes, a una ciutat. Catedralícies: Les galetes de Girona.
El divendres 24 de febrer tornarem amb TD #2. Us esperem al data center de ServeisWeb a partir d’1/4 de 10 del matí, amb tres empreses més, un tast gastronòmic i un relat d’un periodista convidat. Moltes gràcies a tots els qui ens vau donar suport i estímuls per continuar apostant per aquestes iniciatives, en positiu, i de caràcter esperançador: oportunitats compartides per progressar de manera col·lectiva.
Música | End of the game # Sting & Polish Radio Symphony Orchestra
{ 0 comments… add one now }