Inversió publicitària: cada vegada més digital

by Eduard Batlle Rispau on 18 abril 2012

Crisi econòmica, recessió, desànim, manca d’optimisme, pobresa… però també canvi de paradigma, temps líquids i nova Revolució Digital, la tercera que pateix la humanitat després de l’agrícola i la industrial. En temps de dades i xifres poc encoratjadores, en molts sectors, també hi ha indicadors que confirmen que en aquesta nova era de la societat del coneixement,  hi ha empreses que s’han volgut adaptat ràpid al canvi i han apostat pel nou canal. Companyies entre les quals no cal valorar el seu tamany sinó la seva mentalitat i la vocació de creure en el nou progrés. Aquí tenim una mostra contundent a escala mundial del 2o11: la inversió publicitària a Internet es va incrementar un 24% respecte el 2010, segons un informe de “Global AdView Pulse” de Nielsen. Un registre espectacular i que confirma el present i el futur de la nova era informativa. Mentre els mitjans escrits es troben en caiguda lliure, les televisions i les ràdios continuen progressant, amb registres del 10,1 i el 9,7, respectivament.

El gran resultat d’internet a escala global, confirma que les empreses confien cada vegada més en internet com a mitjà de publicitat i evidencia les grans possiblitats que ofereix la xarxa en temes de medició i segmentació, i al mateix temps la possibilitat de viralitzar els productes i serveis i promoure la interacció. Amb un valor afegit que és vital: l’eficiència i un cost més assequible i a la carta, sense intermediaris. Una oportunitat única fins ara respecte els mitjans convencials. Aquí radica la clau i l’oportunisme dels qui primer s’han avançat als nous temps amb idees, projectes i atreviment.

Música | Rome # Phoenix

 

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: