Twitter vol potenciar els negocis

by Eduard Batlle Rispau on 2 abril 2013

What can your business do…in just 140 characters? El nou servei que estrena Twitter per afavorir la comunicació de les empreses i potenciar els negocis (la notícia). Una millora més per adaptar la comunicació a l’ús dels usuaris, especialment, afavorir el comerç. El vídeo resumeix la visió del canal –m’hagués agradat que la filial espanyola s’hagués quedat a Barcelona-, un gran aparador mundial de màrqueting que resumeix els nous temps, en els quals els hashtags o etiquetes ja són els titulars. Més funcionalitat d’autoservei i amb alguns exemples de negocis de companyies com Porsche i Hubspot, que ja estan utilitzant Twitter com una manera de connectar amb els clients. La comunicació i la informació afronten un canvi de paradigma, qüestió de saber hibridar-se amb els nous canals, tenir missatge i creure en els valors de l’empresa per comunicar i vendre.

Música | Last stop: This town # Eels

PD: Una bona notícia, que falta fa. La despesa mundial de les TIC pujarà un 4,1% el 2013, fins als 2,9 bilions.

PD2: I una segona. Les vendes online creixeran a l’Europa Occidental un 12% de mitjana anual del 2012 al 2017. Nous models de negoci.

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: