Privalia: de cas d’èxit a la recerca del progrés

by Eduard Batlle Rispau on 21 abril 2013

Ja sabia que m’agradaria la ponència de Lucas Carné sobre Privalia organitzada per la Pimec. L’èxit de Privalia és un referent a casa nostra i després d’un creixement espectacular i ràpid ara són temps d’afrontar els nous temps, amb la dificultat econòmica actual, i l’augment de la competència (el reportatge emès a #tincunaidea de TVE). De la consolidació a la necessitat de continuar creixent i obrir-se a nous mercats. Gran sort la de tenir aquesta empresa a Barcelona i agraït de la conversa final de l’acte amb Genís Roca i Sergi Frías. Alguns apunts del cofundador del portal que us comparteixo i una frase vigent per entendre la situació del moment “abans havíem de fer més amb molt menys i ara hem de fer menys amb molt menys”:

  1. Per ser rendibles necessitem molt més volum que de la manera tradicional
  2. Fa 7 set anys Internet no era considerat un portal de venda
  3. A Alemanya tenim un 35% de devolucions, al mercat espanyol és del 6%
  4. Créixer a Espanya ja ens és pràcticament impossible
  5. El nostre objectiu és reclutar talent i apostar per una empresa de no-jerarquies
  6. Quan creixes molt també t’equivoques
  7. Rebem les visites un 50% pel mòbil i les vendes ja són un d’un 30%
  8. La nostra aplicació ja ha arribat a més d’1,5 milions de descàrregues
  9. L’usuari està uns 6 minuts per sessió
  10. Hem apostat menys pel mail i més per les xarxes socials (a Facebook més de 2,5 milions de fans)
  11. Les vendes a través del mòbil ja són del 30% del total
  12. Rebem 20.000 comandes al dia i afegim 4.000 referències noves cada dia
  13. El 2012 vam tenir 60 milions de visitants únics
  14. El 25% de les vendes a Internet ja són de productes de moda
  15. Tenim 15 milions d’usuaris registrats

Música | I need # Maverick Sabre

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: