L’èxit de Damm i Formentera

by Eduard Batlle Rispau on 2 agost 2009

S’escolta la música a la ràdio i ja visualitzes la cervesa Damm i l’illa de Formentera. És l’èxit publicitari d’aquest estiu amb la cançó Summercat de Billie the Vision and the Dancers. Un fórmula televisiva que ha funcionat a la perfecció -per tant, cal felicitar els creatius i valorar el mèrit de l’aposta final- i que evidencia el que ja és lògic: moltes altres poblacions o indrets voldrien un espot similar per a l’estiu vinent. O l’hivern, és clar. Música, cervesa, estiu, una illa per passar les vacances, evasió i ganes de fer amistats. És cert que, precisament, Formentera no és prou representativa per transmete aquestes sensacions als espectadors, però han aconseguit combinar una marca que desperta boon feeling. Per això hi ha guanyat Damm, Formentera i el mateix desconegut grup suec. I en el fons, ja sabem que en publicitat no és gens fàcil obtenir els resultats desitjats, tot i que els anuncis de begudes, cotxes, perfums i telefonia sempre són els més atrevits i innovadors. Per això, vist l’espot, dóna la sensació que el que menys compte és el producte i que et destaquin el seu valor afegit perquè l’hagis de comprar. Volen, subliminalment, que t’agradi.

Música / J’y Suis, J’y Reste # Zebda

Be Sociable, Share!

{ 1 comment… read it below or add one }

Martí agost 3, 2009 a les 0:11 am

Em fa pensar en la llargada dels anuncis de cava per Cap d’Any. Però la cançó es terrible. És un exemple de “sex sells”, uns quants pits a l’aire i ja està: Estrella Damm, cervesa de l’estiu.

Leave a Comment

Previous post:

Next post: