El progrés de la comunicació digital interactiva

by Eduard Batlle Rispau on 12 març 2010

Una càpsula interessant que m’ha ajudat a recordar les  idees que em va explicar ahir Xevi Montoya en relació la comunicació digital interactiva, amb emprenedors com ell que intenten obrir-se camí amb el nou projecte Playbrand (Estratègies crossmedia), des del Parc de la UdG. No són temps fàcils per la crisi però les dificultats de les consultories es compensen per la vocació de les empreses que cada vegada creuen més en desenvolupar una estratègia de marca a la xarxa a través de les comunitats digitals. La xarxa s’ha convertit en una nova plataforma per a què les empreses puguin promoure nous projectes, relacionar-se amb els clients i usuaris i apostar per un nou tipus de màrqueting. Ara, just quan estem en la fase inicial d’aquest despertar, és interessant veure com companyies i marques amb un bon pla estratègic comencen a marcar la pauta. I amb els bons resultats, és quan el procés del branding d’una marca deixa de ser local per tenir una identitat global. Nous temps empresarials, nous reptes comercials i noves estratègies digitals que es van transformant en molt poc temps.

Música / Algo Está Cambiando # Julieta Venegas
Be Sociable, Share!

{ 1 comment… read it below or add one }

Mariel novembre 18, 2012 a les 1:16 am

With your tea party you managed to scare evroyene with gun control fright, and drive the cost of guns up double digits. Now lets be honest. Not one bill was promoted by the White House. I’m a gun dealer and seen your scam tactics. Why not try to be honest. Maybe it will work. Some idiot in IL. suggested gun controls and you folks craped your pants. I can brand you also and its not pretty. Try honesty and I’ll support you because I want no more gun controls. But I don’t want to listen to some lying jerk either.

Leave a Comment

Previous post:

Next post: