Set segons per transmetre valor

by Eduard Batlle Rispau on 19 novembre 2010

Per fi s’ha establert un temps per definir quin és el marge que té un web per intentar causar un impacte a l’internauta. I segons els analistes, s’ha temporalitzat en només 7 segons (un resum). Així és que qualsevol web que vulgui transmetre valor a l’usuari té “només” set segons per intentar retenir l’espectador o client i alhora evitar que canviï de “site”. Per tant, aquesta idea obliga posicionar un web amb el principal objectiu de què el disseny i l’ús tingui la primera norma de: “menys és millor”. Una pauta que probablement servirà de referència en països on internet ja està molt consolidat, mentre que en d’altres, probablement, aquesta mesura encara no sigui tan breu. Una referència la dels set segons a tenir en compte segons els experts, ara que són temps de projectes locals i globals, de promoure les marques en campanyes virals i potenciar la participació activa dels internautes. Un cas espectacular és el de Starbucks Coffee, que han rebut més de 100.000 idees dels clients i usuaris a través de la participació del portal MyStarbucksIdea.com.

Música / Fire With Fire # Scissor Sisters

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: