Concepte “loft” d’Antonio Miró per hibridar, sorprendre i interactuar
Ahir vaig visitar la botiga d’Antonio Miró a Rambla Catalunya (nº 125). Fa mig any que és oberta, però ara és quan comença la promoció d’una part de l’establiment que més em va sorprendre. I agradar. És a la part final i aposta per un estil de “loft” amb el concepte de les grans ciutats com Nova York, Londres, Tòquio, Shangai… Aquest espai interactiu et transporta a Nova York i aposta per ser un referent interactiu dins el concepte i marca Miró. Com un submón. Convida al visitant o client a relaxar-se una estona i compartir una exposició o promoció. Avui mateix, s’ha fet l’estrena amb obres de The Muro Lab i el mobiliari de la marca Usame, un nou concepte molt atrevit. Una de les primeres estrenes va ser Alqvimia, productes de cosmètica natural.
Espai interactiu, cuina, cafeteria, descans, televisió, connexió wifi, columes… el típic loft perquè “el client o usuari de pas se senti bé”, deia Tessi Antúnez, una de les treballadores. Un bar convida a relxar-se, amb acords amb Damm i Vilarnau per a les ocasions i un estand de Nocilla per gaudir dels crepes. Patrícia Anguera, responsable de l’àrea de premsa, avançava que arriba el moment de divulgar aquest nou espai Miró com a idea, un repte adaptat als nous temps i que segur que tindrà èxit. Convida a moments diferents. Hibrida, paraula de segle XXI.
Música / Weighty Ghost # Wintersleep