Pol Navarro visiona la banca a l’era digital

by Eduard Batlle Rispau on 21 octubre 2011

Pol Navarro va encetar ahir la nova temporada dels NITS, en aquesta ocasió al Parc de la UdG. En la seva exposició, el cap de canals i innovació del Banc Sabadell, va destacar els punts que considera vitals i que estan transformant la banca en l’inici de la Revolució Digital. Com en altres sectors de l’economia, internet, la telefonia mòbil i les xarxes socials també estan canviant els paradigmes habituals de les últimes dècades, en ple procés de canvis a les entitats bancàries per la crisi i la reconversió de les caixes d’estalvis. Per això, Pol va destacar la rellevància del mòbil en els nous canvis generats pel consum, així com la relació directe banc-usuari en les xarxes socials i les futures seus físiques, que seran més espais interactius. Visió global, amb esperit 2.0, el repte d’escoltar el client i voler atrevir-se a la interacció constant amb un equip professional sempre actiu.

Algunes idees de Pol, abans del tast de la coca de ratafia que va oferir l’empresa Joaquim Trias Pastissers 1908 per promoure el networking.

  • – Els mercats digitals són converses  interactives i personals
    – Les marques ens convertim en productores de contingut
    – Els mitjans estan súper fragmentats: on vaig ara?
    – Si tens contingut interessant, segur que es bellugarà tot sol. No paguis per impacte, sinó per tenir qualitat de producte (exemple Red Bull)
    – El mòbil estarà cada vegada més present en el nostre procés de compra. Oblideu-vos de la targeta de crèdit.
    – Els nous negocis s’han de basar en la relació digital.
    Movenbank és un nou banc als Estats Units que es crearà només a través dels mòbils.
    – El joc i la competició seran eines de màrqueting en el futur (exemple Foursquare).
    – El 40% de les transaccions encara es fan via el sistema Pay Pal.
    – El mòbil l’utilitzem poc com a canal publicitari. No volem generar spams als clients si ells no ens demanen quina informació volen.
    – Les noves oficines dels bancs seran com una mena de botigues-espais de conversa i oportunitats. (exemple Starbuks).
    – Banc Sabadell entrarà al mercat nord-americà a través de “Sabadell United”.

Música | Battle Los Angeles Hym # Brian Tyler & The Hollywood Studio Symphony Orchestra

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: