Munich, referent de posicionament digital

by Eduard Batlle Rispau on 25 octubre 2011

El resum de la conversa amb Xavier Berneda per a l’entrevista al diari El Punt Avui de la contraportada. Munich és una empresa referent pel seu bon posicionament digital i per com ha sabut promoure els seus productes perquè tinguin impacte a la xarxa. Que en temps de crisi calen exemples i bones idees, doncs aquí en tenim una per convidar a l’optimisme. Berneda , ànima de la companyia, ha confiat en les xarxes socials perquè “allà era on hi havia la gent i, per tant, calia ser-hi”. Té lògica. I gràcies als nous temps, ha sabut moure’s primer i ser ràpid per trobar el seu espai. Tot i l’èncert de Munich, és evident que per a algunes companyies no ha estat tan fàcil poder posicionar els seus productes i al mateix temps rendibilitzar la inversió. Ni obtenir un bon retorn 2.0.

Però  per assolir bons resultats tampoc cal cap vareta màgica. Són vitals uns requisits que tots podem tenir en el pensament ara mateix: oferir un bon producte, saber generar un desig de marca, creure en l’esperit de les campanyes virals a través de les xarxes socials, voler interactuar amb els consumidors i tenir un servei eficient d’entrega de producte.

Música | Pure # The Lightning Seeds

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: