“Visionomics”, el nou llibre d’Alfons Cornella
He enregistrat Alfons Cornella parlant del seu nou llibre Visionomics. És la selecció d’una pluja d’iees força, amb molta visió innovadora i que reflecteix la trajectòria d’Infonomia i alhora la mentalitat del seu creador. El llibre conté 50 idees acompanyades de dibuixos sobre la nova dinàmica de les organitzacions, que repassen els deu anys d’aquest emprenedor i els cicles pels quals ha passat a través d’experiències professionals a la pròpia empresa i actes com conferències, viatges i converses. Cicles ràpids, intensos i que confirmen la vocació de Cornella de reinvertar-se constantment i apostar per les idees amb la màxima convicció. De la mentalitat de visionar la ciència a la dècada dels 80, a fer-ho amb la informació i internet en els 90 a concentrar-se en la innovació en el 2000.
Deu anys després, arriba els temps de la hibridació, el nou concepte que marca la pauta d’aquest emprenedor, que confia en la nova interacció i col·laboració entre empreses. Nous rols, noves dinàmiques, canvis d’estratègies i més canvis amb la premisa que la crisi provoca transformacions. Som a les portes d’una nova economia, amb negocis més bio i transversals i amb responsabilitat social corporativa. Ell mateix anunciarà dimarts que ve, en l’update a l’Auditori AXA, que reinventa el web d’Infonomia per adaptar-se al futur més proper. I avançarà més ràpid els qui ara ja estiguin preparats.
Música / Miedo # Julieta Venegas & Lenine