Creure en les xarxes socials
Un bon amic m’explica el canvi de tendència que han provocat les xarxes socials en l’staff de la seva organització. Ell, que és a l’anella directiva de la seva entitat, ha vist com, després de l’estiu, el seu president els ha dictat l’obligació professional de fer-se un perfil a Facebook i Twitter, on cal que siguin actius, i alhora supervisar les informacions que els puguin ser útils. Aquest dirigent comença a voler generar opinió corporativa i desitja que el seu equip també la generi però en el vocabulari més personal. I els vol ben connectats. Per això, els ha recomanat que el primer que han de fer quan arribin a la feina és connectar-se a Twitter i Facebook. I just abans d’acabar la jornada laboral, també els demana el mateix. Amb perfils actius i que generin dinàmiques de grup per començar a controlar la seva gran organització arreu de l’Estat fent xarxa. Una manera més de creure en els social media producte dels nous temps. Tot i que potser no tindrà l’essència desitjada si serà a base d’autocontrol de la informació i generadora de marca. És una entitat important i potser no és empresarial ni política, però és la confirmació que les estructures sempre volen controlar els seus treballadors i desplegar el seu poder en tots els canals. Els canvis a internet també comencen a generar nous hàbits. Veure’m els resultats a llarg termini.
Música / Foget You # Cee Lo Green