Starbucks retoca el logotip
Els temps canvien molt ràpid en aquesta nova societat del coneixement. I les noves tecnologies en són les protagonistes per com promoure i generar els canvis. La cadena Starbucks mateix ha anat retocant el seu logotip en els darrers temps i el seu darrer posicionament l’ha divulgat a través de la xarxa per donar un missatge global. En aquest vídeo, el creador de les franquícies de cafè més famoses del món, Howard Schultz, dóna els seus arguments. Dinou anys després, retoquen la sireneta per fer-la més verda, més “ecologista”. Són temps d’evolució, temps de productes locals i globals alhora i de logotips que ja ens parlen sense els noms de les marques. Aquesta és la finalitat dels seus creadors. Nike, Puma, Adidas, Pepsi, Apple, Microsoft… I a més, a Starbucks, que són pioners en l’ús de Foursquare, ja innoven a través de pagaments que els clicents poden fer amb el mòbil. És l’inici del nou canvi de paradigma on les caixes d’estalvis, per exemple, cada vegada van més en aquesta direcció.
Música / Birds # Emiliana Torrini