Explicar-se amb un vídeo
La nova societat de la informació està transformant la creativitat i també està potenciant els relats audiovisual en pocs minuts. Són noves formes d’expressió ràpides, globals, amb l’esperit de compartir i que, en general, no tenen ambició econòmica. Són els temps actuals, imparables, sorprenents, sovint inclassiflicables i que, gràcies als nous aparells tecnològics, faciliten que no calgui un equip humà tècnic al darrera per construir una història.
Són temps de la llibertat de l’usuari, que després pot calcular l’èxit en funció de la repercussió. L’exemple mateix és el d’ahir, amb l’anunci d’Estrella Damm: a la nit es presentava en prime time a TV3 i des de mig matí ja havia saturat blogs i xarxes socials degut al nou concepte de webs 2.0. La creativitat, una vegada més de l’agència Villarosàs, va demostrar l’efecte viral imparable dels nous temps. I a diferent escala, la dimensió d’aquest vídeo sobre els castellers i Girona, que també apuja l’autoestima com l’esperit de “El que tenim”.
Música / The Long Road # Nusrat fateh ali Khan & Eddie Vedder