La doble experiència de la Trailwalker
Va ser una experiència molt enriquidora seguir ahir la Trailwalker 2012 des d’Olot a Girona. En primer lloc, per tots els valors que aporta la cursa, especialment, el de solidaritat: més de 200 equips i al voltant de 700.000 euros recaptats. I també la competició en si, per l’esperti de superació d’adversitats que transmetien els caminants i corredors, en una lluita individual contra un mateix, com també en equip per arribar els quatre integrants a fer els 100 quilòmetres en menys de 32 hores. La majoria arribaran a l’objectiu, alguns equips no acabaran la cursa i d’altres ho han aconseguit en un temps espectacular: aquest és l’encant de la cursa. Voler-la acabar, atrevir-se i gaudir d’un entorn com les Vies Verdes, que ahir oferien una imatge espectacular, especialment, en el seu pas per la garrotxa, on pobles com Sant Esteve d’en Bas i Sant Feliu de Pallerols van donar-hi molt suport.
I la Trailwalker va demostrar, com cada vegada més sectors, que aquests esdeveniments “globals” ja no poden donar l’esquena a internet, amb un bon posicionament a la xarxa i perfils actius i interactius. La gran majoria de participants, a banda d’anar intentant avançar quilòmetres, explicaven les seves vivències a internet. El canvi és imparable. Indubtable. Més de 200 equips i la majoria connectats per saber el traçat, coordinar-se amb l’equip d’assistència i seguir la ruta d’altres competidors. Espectacular! I el mòbil com a protagonista. Són els nous temps i gràcies a aquesta nova era “connectada”, la Trailwalker va tenir vida a les Vies Verdes, però també una dimensió a les xarxes socials.
Música | Burial # Miike Snow