La marca Risto Mejide
Amb aquest vídeo i sobre la proclama del Talent ben entès, Risto Mejide va finalitzar la seva ponència dijous en la Convenció de l’empresa d’ascensors Citylift, en l’acte celebrat a Vilablareix. Un expert en publicitat i marquèting va entrenir i va “jugar” amb la seva pròpia marca personal. Divertit, atent i trencant esquemes en l’àmbit més personal. I sorprèn quan ha de quedar clar que el Risto que du a dins és un personatge televisiu, creat per a l’ocasió i que l’ha permès destacar. En aquesta global, de marques d’empreses i persones, de missatges globals i el boom de la comunicació, un dels comunicadors de moda ho té clar.
- Que és una marca? És una resposta emocional, això és una marca! Si una marca no provoca una emoció, no és una marca
- “Una marca no ha d’oblidar que no està sola. El context ho és tot per a una marca”
- Hi ha una frase magnífica de Joaquín Lorente: “Triomfar és omplir buits”
- No avorrir és el gran pecat capital i la millor manera és sorprendre a la gent
- La molèstia sempre ha de ser per generar negoci
- L’èxit és un procés íntim i no tenen res a veure amb el reconeixement
- Als Estats Units és sa que hi hagi un gran enemic per a la nostra empresa
- Les pàgines que no són de perfils oficials m’agraden més i tenen més èxit fins i tot que les oficials
- La marca pertany a qui la consumeix i no a qui la gestiona
- El gran èxit d’una marca, com és el cas que va dir el fundador d’Honda, el que has de crear és un producte que sigui imprescindible per a la societat
- Sintetitza tot allò que et faci diferent. Cal ser enginyós més que creatiu
- El talent s’ha prostituït i cal retornar-la als joves
Música | The Nights # Avicii