La nova sensació Tiger Woods
Just comença avui el retorn de Tiger Woods a la competició amb el Masters d’Augusta, després de l’escàndol matrimonial, que Nike ja presentat un anunci. El considerat dels millors jugadors del món de golf de tots els temps participa en un espot que no té res a veure amb l’esport sinó amb el seu retorn després de tanta polèmica mediàtica. El cas d’aquest golfista, un dels esportistes més rics del món, ve a confirmar que els nous temps comercials necessiten reclams que vagin, fins i tot, més enllà de l’esport. Ja sigui per bé, per la seva conducta o compromís, o per malament, amb escàndols i successos. En l’anunci de Nike, Woods escolta la suposada veu del seu pare, que va morir el 2006, que li acaba pregutant si ha après algo amb tot l’afer extramatrimonial
Woods està preparat per tornar a ser un gran campió, malgrat la polèmica i tot i haver perdut alguns patrocinadors importants (Gatorade, Proctor & Gamble, AT&T i Accenture) i una suma important de milions de dòlars. Però es recuperarà ràpid si tornen les victòries gràcies als seus cops tan espectaculars. De moment, ha generat la màxima expectació de públic a l’Augusta del 2010 i de teleespectadors. La demostració que hi guanya el golf, els anunciants que encara confien en ell i els espectadors que confirmen que aquesta societat tan global no deixa de necessitar esportistes al límit per continuar consumint i consumint. I ràpid, molt ràpid.
Música / Achilles Heel # Toploader