Piqué com a marca empresarial
Gerard Piqué ho ha aconseguit. S’ha convertit un exemple clarificador. Ha sabut rendibilitzar el fenomen Shakira per demostrar quina potencialitat se li poden treure a les xarxes socials. Efecte viral 2.0 total! Un jugador de futbol que entra en aquest nou canal de comunicació i, encara que sigui a títol individual, ha aconseguit el somni que voldria qualsevol empresa per dimensionar la seva marca entre els usuaris. I a cost pràcticament zero. Amb una foto ha marcat la pauta informativa i, a més, ha sabut especular amb la informació i controlar els temps de cara a la gran maquinària de consum que genera la premsa rosa. Relació oficialitzada amb la cantant colombiana i un aquí us ho deixo. I sense recompensa per l’exclusiva.
Hi ho ha fet, amb l’astúcia de jugador, com si fos al camp, amb la precisió i autocontrol que necessita quan juga per demostrar que és un dels millors defenses del món. I quin mèrit té? Qué ell està mesurant molt bé el missatge que vol donar a Twitter i Facebook. I ara, ja està processant tot el boom mediàtic que s’ha generat al voltant d’un dels seus amics que era en la imatge i que ha causat sensació: el de la camisa a quadres. En aquest sentit, sempre hi haurà un abans i un després d’aquesta posada en escena. L’únic perill que té ara el jugador és que tota aquesta gran sensació no entri al vestidor del Barça, encara que d’això segur que se n’ocupa el mateix Pep Guardiola, que no vol Cristianos i Gutis a la plantilla.
Música / How Many Times # Ayo