Pinterest, la xarxa social del 2014
Pinterest s’ha convertit en la xarxa social del 2014; la que més va créixer l’any passat per sobre de Facebook, Twitter i YouTube. El poder de la imatge que els usuaris prioritzen abans que la del contingut. Facebook, la xarxa número 1 del món, sobresaturada i perden essència, però cada vegada més comercial. Twitter ja és un canal convertit en missatge però anclat en aquest concepte, que de fet és la seva essència. I l’aire fresc del 2014 ha estat Pinterest, una mena de book d’imatges. I aquesta és la sensació del moment, que pràcticament comparteix amb Tumblr i Instagram. Per tant, una bona manera d’interpretar el present i el futur a curt termini, a l’espera d’altres realitats.
El 2014 ens deixa el seu llegat en xifres i la consolidació de Pinterest. Però preparem-nos! Que vénen EyeEm, Medium i Steller. La realitat, el present i el futur comença per les nostres preferències i alhora el nostre consum.
YouTube | Thinging Out Loud # Ed Sheeran