Com vendre l’hereu a la corona

by Eduard Batlle Rispau on 12 març 2009

La imatge de La Zarzuela mostra com la reielesa també sap utilitzar el màrqueting mediàtic i adaptar-se als nous temps. És la millor manera de vendre un producte en un territori delicat i, a més, les forces locals ho accepten i juguen el joc després d’un mal capítol que a cap dels protagonistes interessava. Després del Rei comencem a tenir clar que aviat ha de venir l’hereu Felip, que ostenta les ciutats d’Astúries i Girona. La primera no és problema com a príncep, però la segona, sí. Per tant, la maquinària monàrquica ja s’ha posat en marxa amb la complicitat del poder i s’ha canalitzat la futura abdicació a través d’una fundació. I mentrestant, els gironins ens hem de deixar enlluernar en els objectius de la fundació -lloables- i no en la seva gran finalitat.

Música / Stay  # U2

Be Sociable, Share!

{ 2 comments… read them below or add one }

La Bruixa març 13, 2009 a les 0:30 am

És del tot increïble que aquesta colla de dinosaures i diplodocus de l’opus més ranci venguin Girona d’aquesta manera.
Fills de puta!

miq març 13, 2009 a les 2:48 am

Un exemple més dels mecanismes que fa servir una institució completament arcaica i als antípodes de la democràcia per tal de perpetuar-se en ple segle XXI.

República ja!

Leave a Comment

Previous post:

Next post: