Les identitats digitals que generen opinió

by Eduard Batlle Rispau on 17 març 2010

Parlament_europeu

Amb l’esclat de l’era digital, la consolidació dels blocs (breu història) ja té els seus efectes importants. Entitats de pes com el Parlament Europeu ja comencen a incloure els blocaires de referència en les trobades informatives o els off the record amb els periodistes. És un nou procés informatiu i una novetat previsible, ja que als Estats Units és un fet constatat de fa uns anys. Progressivament, les identitats digitals, siguin de webs o blocs, cada vegada tindran més presència si estan ben construïdes i generen opinió. Tant és si és de periodistes, mitjans de comunicació, empreses o blocaires. Perquè al final el resultat potser el mateix. I la persona, fins i tot, també: emprenedor o empresari, articulista als diaris o webs, tertulià a ràdios o televisions, i blocaire amb molts seguidors.

Si has aconseguit una bona marca a través de la credibilitat informativa, sigui individual o col·lectiva, és més fàcil que puguis tenir aquesta influència i beneficiar-te d’aquesta transversalitat. En el fons, l’essència de la informació sempre s’ha basat en la llibertat d’expressió i no sotmetra-la als grans poders sempre permetrà destacar a les marques –les que siguin- ben construïdes que puguin marcar una pauta. I que per molt temps sigui en l’inici de la Tercera Revolució Digital.

Música / You and Me # The Cranberries

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: