Aprendre dels casos de referència

by Eduard Batlle Rispau on 26 febrer 2012

Aquesta va ser la sensació que vaig tenir en acabar la segona jornada del TicketDay que vam organitzar a ServeisWeb. Un retpe més que acabar valorant amb satisfacció dels assistents. Gràcies, una vegada més, pel retorn a la sala i a les xarxes socials. Hem de continuar millorant per generar més i millors sinergies entre el públic i els ponents: amb esperit optimista i constructiu. Els relats van ser molt interessants, de tres casos de refèrencia molt diferents, però que ajuden a entendre aquesta nova societat del coneixement basada en les noves tecnologies. Dins aquest sector, és evident que els missatges sempre van en la mateixa línia: temps de ser molt ràpid, atrevit, amb idees ben enfocades, projecte viable, ser creatiu, innovador i amb visió global.

Vaig trobar molt meritori el que ha aconseguit en tan poc temps David Martín, amb el portal Tradeinn, un repte empresarial que aquest any espera passar dels 11 als 15 milions de facturació. Espectacular! I l’enhorabona a tots els qui ho fan possible, ara des de Celrà. Martín és qui lidera aquest projecte i qui té molt clar i ben estructurat cap on va el comerç electrònic amb esperit internacional.

Alba Roig, directora de l’agència Lewis PR a Barcelona, és interessant d’escoltar perquè creu en el canvi de la comunicació amb el factor de la publicitat. En l’era del posicionament digital, Roig s’obre camí intentant aportar als seus clients la visibilitat que persegueixen a internet. I a més, amb el valor d’intentar que rendibilitzar les inversions. L’exemple de caldo Aneto és inqüestionable.

Jordi Plana, empresari d’Spenta, és un líder admirable. Reconeixement mundial de Microsoft i vocació global perquè és conscient que projectes com el seu, ara aposta molt fort per Bezzy, necessiten l'”empenta” de conquerir països. Ho intenta en temps de dificultats i entrebancs, però la seva força i convicció és meritòria. Està decidit a fer el “salt” costi el que costi i sempre amb l’esperit que Catalunya no pot quedar-se enrere.

Per últim, el tast de Iolanda Bustos, xef i propietària de La Calèndula, va confirmar que establiments interactius a les xarxes socials i ben posicionats comencen a guanyar quota de mercat. I qui és primer, sempre té avantatge. Cal valorar el seu caràcter pioner des de Girona.

Música | Yelow # Coldplay

Be Sociable, Share!

{ 1 comment… read it below or add one }

josep febrer 28, 2012 a les 13:12 pm

Felicitats per l’organitzacio i espero venir la propera vegada…. em va agradar escoltar les veritats com catedrals que va dir en Jordi Plana

Leave a Comment

Previous post:

Next post: