Mango + Menja’m: VI NITS
Vam pensar i creure en el format NITS (Negocis, Innovació, Tecnologia i Societat) -importat del Bits del NYT– sense saber massa bé què seria, però teníem clar la intenció, el format i les ganes de fer-ho. Però en la sisena edició, ja s’ha assolit el repte que un dia d’estiu ens vam proposar amb David Martí i Xevi Montoya. Dijous a la nit, l’Hotel Nord1901 va quedar petit gràcies al suport de la gent que va voler ser-hi per escoltar la conferència d’Elena Carasso, directora d’operacions de Mango, i tastar la gastronomia que va oferir Menja’m, de Mia Serrat. Dues combinacions d’emprenedoria i meritòries a la seva escala; i bons exemples d’èxit en temps de crisi.
Va ser una jornada rodona i que va donar sentit el que un bon dia ens vam proposar com a repte il·lusionant: espai d’idees, punt de trobada i amb vocació 2.0. És per això que cal agrair el suport dels propietaris de l’Hotel Nord1901 -la família Hortet- que des de bon principi van confiar en aquest projecte i que intentarem anar reinventant en l’espai temps. I donar-vos les gràcies a tots els qui aneu venint i ens traslladeu noms i idees. Em va agradar per l’aposta tradicional i de qualitat dels garrotxins de Menja’m i algunes idees que va exposar la dirigent de Mango que us deixo anotades:
– L’usuari no ha de tenir por. El responsable és el comerç i se juga la marca
– El nostre objectiu és facturar un 7% en línia a mig termini
– En el món d’internet el número de peces que compren per venda és més gran que en el món tradicional
– Tot el que facis en el món d’internet repercuteix en el món offline
– Quan estrenes un nou producte a internet i ja es ven en només dos minuts. En el món real, han de passar uns dies
– El 2009, només per internet, Mago va facturar 11,7 milions d’euros del seu total
– El que ens interessa és el client Mango i integrar-lo en qualsevol plataforma TIC
Música / You in the sky # The Waterboys