La sensació Instagram atrau Obama
L’efecte Instagram ha captivat Barack Obama i amb el nou any s’ha creat un perfil a la nova xarxa social que s’ha convertit en una revelació en poc més d’un any. És admirable el que han aconseguit els creadors d’Instagram en tan poc temps, amb la gran competència que suposa néixer a l’ombra de Twitter i Facebook. Però cada vegada té més usuaris que volen promoure les fotografies des del mòbil i compartir-les amb els seus seguidors, amb el valor afegit dels filtres per retocar la imatge. De moment, l’staff del president dels Estats Units ha aconseguit ja més de 38.000 seguidors i ha penjat 4 imatges.
Una nova eina per dimensionar el hashtag #Obama2012 i una nova manera de voler marcar tendència. I tenir l’ambició de voler apropar-se cada vegada més als usuaris, que són més de 300 milions, de manera instantània, global i directe, en un país dividit en molts estats i diverses franges horàries. D’aquí la necessitat de comunicar i posicionar el missatge. Obama, novament, “on fire” 2.0, encara que tingui un perfil fet a mida i que no gestioni personalment. Aquest, precisament, seria el gran atractiu, de fet, com en tants altres polítics.
Música | Puzzle Pieces # Saint Motel