Mainada, Marcelinus, Sixtemia i Giroska
Són les empreses que van donar sentit divendres al primer TicketDay. que es va estrenar amb aquest vídeo inspiracional sobre el Yosemite. Va ser el primer pas per promoure l’emprenedoria i models d’empresa que ens conviden a passar més a l’optimisme dins aquest escenari de desencís i intentar divisar un futur millor. Quatre relats que tenen el seu propi ADN comercial i un valor diferenciat per divulgar. Aquest és l’esperit del TicketDay, amb el qual ens hem de sentir molt satisfets amb l’expectació que va generar a la sala i també a Twitter, amb el hashtag #TicketDay.
- Mainada. Com una empresa tradicional de mainada aposta pel comerç electrònic des de Lleida i arriba a ser distingida per Google com a referent.
- Marcelinus. Com una jove empresa intenta recuperar el valor del tèxtil tradicional a Catalunya des d’Olot i ofereix una marca que aposta per la qualitat.
- Sixtemia. Dos joves creen una empresa d’aplicacions des de Banyoles i tenen el mateix valor que si haguessin començat des d’una zona TIC d’una gran ciutat. Només cal veure els seus clients.
- Giroska. Un emprenedor com Quim Quintana intenta crear un nou concepte que associï un producte, en aquest cas unes galetes, a una ciutat. Catedralícies: Les galetes de Girona.
El divendres 24 de febrer tornarem amb TD #2. Us esperem al data center de ServeisWeb a partir d’1/4 de 10 del matí, amb tres empreses més, un tast gastronòmic i un relat d’un periodista convidat. Moltes gràcies a tots els qui ens vau donar suport i estímuls per continuar apostant per aquestes iniciatives, en positiu, i de caràcter esperançador: oportunitats compartides per progressar de manera col·lectiva.
Música | End of the game # Sting & Polish Radio Symphony Orchestra