Bananity i les hibracions futures
Em va agradar la visió que va aportar ahir Albert Martí Garcia-Milà per al nou portal Bananity, una de les últimes tendències a la xarxa com a portal social. Amb una idea molt clara de love o hate sobre qualsevol producte, persona o esdeveniment, la xarxa vol anar definint perfils individuals, però el repte de futur m’interessa molt: com adaptar-ho després a consum, empreses i marques. Una hibridació dels nous temps i clau per anar més enllà d’una idea fàcil per a un públic adolescent: al qui compra aquest llibre quin menjar li agrada, quin cotxe té, com li agrada vestir… És el camí per créixer i rendibilitzar una idea que té l’esperit del seu ideòleg: el sempre actiu Pau Garcia-Milà.
Interessant també el repte de voler tenir caràcter global: néixer des de Sant Cugat del Vallès i intentar convertir-se en un Bananity amb adeptes i registres des de qualsevol racó del món. Aquest és el repte del moment, però que no sempre és fàcil aconseguir-ho. I més en l’àmbit de xarxes socials, que és el business plan de la xarxa amb el comerç electrònic. I a més, sense ser temàtica sinó permetent que sigui l’usuari el seu propi impulsor. Ara, ja són més de 21.000 i el següent pas important és l’aplicació per a mòbils que estrenen en els propers dies.
Música | Popplagið # Sigur Rós
PD: Els altres models d’empresa que es van presentar en la jornada, Wineissocial i Innovalley.