Moritz, en positiu i per lluir
Visita a la seu de Moritz de Barcelona de la mà de María José Viñas. L’experiència suposa una dosi d’optimisme i un bon exemple per promoure i dimensionar ara que no són bon temps. A part del centre com a establiment i el seu format com a petita fàbrica de cervesa per recordar els origens, ara es prepara per convertir-se en una seu encara més temàtica amb els nous espais que estan previstos inaugurar en les properes setmanes. Quan estigui acaba, serà un concepte més innovador i que s’adapta als nous temps amb la voluntat d’oferir sensacions als clients. I s’estrenarà un espai annex dedicat als vins (Bar a vins), una àrea temàtica amb la venda de productes (Store Moritz, que també tindrà acords amb altres companyies com ara amb la marca Brompton) i una botiga de pa de fabricació pròpia amb una aliança més.
Hibridant conceptes i potenciant una marca que vol anar més enllà de la pròpia cervesa. Avançant-se al present. A més, el disseny -brillant!- de Jean Nouvel encaixa perfectament amb la sensació que ha volgut transmetre el complex, una mena de factoria de restauració, cultura, disseny, moda i espai d’oci. És una mena de tour obligat i un producte cosmopolita que aportar frescor a la ciutat i ens permet tenir una empresa catalana per lluir en temps de molta franquícia universal de menjar ràpid.
Música | Coming back # Gotye