Vine, més canals per als consumidors
Toyota ha estat la primera gran multinacional en anunciar-se a Vine (l’espot), la nova aposta de Twitter perquè els usuaris comparteixin minivídeos. Més essència de la comunicació: un missatge, un canal i un potencial de milions d’usuaris a escala global. Un nou canal per a la nova comunicació. Són temps d’explorar i analitzar com la tecnologia ha concedit a les persones (empreses, entitats, organismes…) moltes més opcions de comunicar-se que en tota la nostra història i ha creat la democràcia del consumidor.
És l’evidència que quan els mercats tradicionals ja no tendeixen a donar millors resultats que els nous generats per la societat líquida en l’era digital: es pensa globalment i s’actua localment. I com visiona Sergio Zyman, “mort” el marquèting tradicional, el nou “màrqueting està obligat a intentar crear nous valors en la ment del consumidor”. Per això, les marques ens volen transmetre sensacions. En el fons, com descriu Frédéric Beigbeder: “Sou el producte d’una època. No. És massa fàcil culpabilitzar una època. Sou productes. I prou”
Música | Can You Save Me? # Hoobastank