La fórmula viral que funciona
Ja tenim la sensació que arriba l’estiu. Les dues grans marques de cervesa del país han presentat els seus espots amb l’objectiu de marcar tendència i crear un estat d’opinió, basant-se especialment en les xarxes socials. Estrella Damm sempre ha estat el referent amb el concepte Mediterràniament. Va ser un èxit des del primer anunci: filosofia del territori i concepte viral. Amb música inclosa. Repteix la fórmula un any més i obliga al màxim competidor a saber trobar el seu target. San Miguel ho torna a intentar i contraprograma. Ara, aposta per un model creatiu similar i juga amb el factor xarxes socials. Es troben en l’espai temps, com tants altres competidors. Al final, cal llegir els nous temps, valorar el moment marcat per la crisi i saber que és qüestió de mesurar la inversió en funció de l’èxit digital i, no ens enganyem, les vendes obtingudes. El retorn de marca està assegurat. I si és un estiu de calor, les vendes milloraran.
Música | Lucky # Jason Mraz & Colbie Caillat