Coca-Cola aposta per “Reasons To Believe”
El nou anunci de Coca-Cola per a primers d’any. El nou repte de la multinacional que més ha apostat pel màrqueting en la història de la publicitat. I cada espot està pensat a escala global i amb l’objectiu que ja sigui més viral a internet que a la televisió. La demostració que els temps estan canviant i que aquesta gran companyia vol continuar com a líder en el segment de la publicitat. Ara, per al 2011, en temps de crisi, aposta per Raons per creure i convida a l’optimisme per contrarestar el que menys en agrada d’aquest món.
I si Coca-Cola és un referent, comparable a McDonalds, Nike, Adidas i Pepsi, entre altres, a casa nostra el dominador és Estrella Damm. Té enllestit el nou anunci amb el Barça i Els Amics de les Arts, una combinació que intentarà tornar a causar sensació. Com els anteriors de l’estiu tan mediterranis, descobrint grups com Billie the vision & the dancers i The Triangles. I desbordant la competència com a marca, que també és l’objectiu. La publicitat ha canviat de pauta i els creatius ja pensen cada vegada més en la viralitat d’internet. Reasons To Believe, amb el Whatever dels Oasis n’és la prova.
Música / Rolling In The Deep # Adele