Seràs més digital
Ets digital i seràs digital. Ves-te mentalitzant. Com a persona, marca o empresa, segur que ja ets a la xarxa i el teu perfil té una identitat digital. Respecte el debat obert sobre el teu posicionament, si no ho tens clar, ves pensant en quin ha de ser i en com tenir-lo. O tens una estratègia i et fas el perfil o te’l faran la resta d’usuaris; És el producte d’aquesta tercera Revolució Digital en la nova societat del coneixement. No hi ha marxa enrere. Canvis en els arrels comercials, en l’ADN social, com en el seu moment van provocar les revolucions agrícoles i industrials. Som cada vegada més líquids, digitals, i no hi ha un altre destí sinó que és qüestió d’adaptar-se a un canvi imparable. I tu, com a persona, marca o empresa, hi ets inclòs.
Hi ha empreses amb problemes econòmics producte del canvi de paradigma, amb el que això afecta a les seves plantilles. Però també professionals i empreses que passen pel seu millor moment econòmic, ja que tenen una estratègia empresarial que s’adapta millor a aquesta nova transformació. Han fet els deures, interpretat el canvi, ofereixen productes competitius i rendeixen en mercats internacionals. Desànim i optimisme conviuen en aquest moment de transformació tecnològic, informatiu i comunicatiu. I és que som en temps de canvis i com a passat sempre, despunten els qui més ràpid han sabut llegir el “time to market”. Temps que es poden resumir en una sentència del director creatiu Paul Arden: “El món és el que vostè pensa d’ell. Així que pensa de manera diferent i la teva vida canviarà.” El món… i també a l’empresa i en els negocis.
Música | Santa Clara # The National