L’èxit del model d’Atrápalo

by Eduard Batlle Rispau on 19 maig 2010

Quan tens l’oportunitat i la sort de conèixer Nacho Sala és quan encara més valores el model d’Atrápalo. Va ser Dídac Lee qui em va destacar el mèrit del cofundador d’aquest portal d’ofertes de viatges i oci urbà i sempre li estaré agraït. I és que tot i ser en temps de crisi, Atrápalo acaba d’anunciar que continua el seu pla d’expansió obrint filials a França i el Brasil, després de fer-ho abans a Xile i Itàlia. Tot un èxit que confirma la seva trajectòria que, just deu anys després, té el mèrit d’augmentar la plantilla en un 15% respecte l’any anterior (és de 180 treballadors). Just va néixer quan es parlava de la crisi de la bombolla de les “.com” i ara que som en temps de recessió la companyia continua superant adversitats i va tancar l’últim exercici amb una facturació de 170 milions, que representa un increment del 4%. I el balanç de transaccions comercials del 2009 és impressionat: va arribar a les 950.000. Atrápalo té dos milions d’usuaris registrats i és l’únic portal de viatge i oci urbà situat en el Top 100 dels webs més visitats de l’Estat, posicionant-se com l’agència de viatges a internet que ha tingut un creixement més gran en el sector. A més, ara ampliarà la seu barcelonina, un centre que, precisament, quan hi entres dóna la sensació que ve podries estar a Silicon Valley.

Música / You Can Get It # Mark Medlock & Dieter Bohlen

PD: Un cas de la rendibilitat de les xarxes socials.

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: