La temptació és sempre Apple

by Eduard Batlle Rispau on 30 maig 2010

iPad-Apple-New York

Clients de la botiga Apple de Nova York intenten comprar l’iPad en el dia que es posava a la venda. La mateixa imatge es va repetir a les grans ciutats europees aquest divendres. Però no tothom va sortir amb la nova sensació d’Apple. Una vegada més, el màrqueting del gegant de Cupertino triomfa a escala global i l’iPad, per exemple, es va exhaurir en només una hora en els grans centres comercials de Catalunya. Ni la crisi va aturar l’allau consumista. I tot i la promoció de la primera versió de la “tablet”, ara ja està preparada la segona per millorar-ne les prestacions. I tot aquest “boom”, sense apostar per la publicitat tradicional i només buscant la promoció a través de la xarxa, amb la rellevància de webs, blocs i les xarxes socials. Per això, l’efecte és multiplicador i la multinacional californiana n’és la referència i l’enveja dels seus competidors. És la demostració que Apple és un món especial, diferent, i tan temptador que qui el prova ja no té ganes de despendre’s de la marca de la poma. Sigui un mòbil, un portàtil, un aparell de sobretaula o aquesta nova combinació que presenta l’iPad.

Música / Forbidden City # Electronic

PD: Del Bosque ha prohibit als seus jugadors que utilitzin Twitter o Facebook durant el Mundial de Sud-àfrica, però el Brasil ho permetrà.

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: