Estrella Damm torna a marcar la pauta publicitària de l’estiu
Una altra vegada Estrella Damm marca la pauta publicitària d’aquest estiu amb el model de “més que un anunci”. Ja és el segon any que els creatius de la cervesa més venuda a Catalunya repeteixen la fórmula que planifiquen els fabricants de cava per a l’arribada de Nadal i cap d’any. Li va sortir molt bé a Damm l’any passat amb l’espot enregistrat a Formentera -l’illa va tenir encara molts més visitants i el grup de música Billie the vision and the dancers va sortir de l’anonimat a casa nostra- i ara torna a recuperar el format del Mediterrani amb la travessa amb vaixell de Cadaqués a Menorca. Aquest 2010 l’anunci ja no suposa tanta novetat però amb la cançó s’ajuda a voler despertar les “bones” sensacions que pot tenir el teleespectador assegut al sofà de casa. Però també li intenta fer “volar” la imaginació perquè gaudeixi de les vancances que té a tocar. Amb el ritme dels desconeguts The Triangles i la plasticitat del mediterrani, el producte estrella gairebé passa desapercebut. I la competència com San Miguel, una vegada més, queda molt en segon terme i pendent d’un “target” que l’indentifiqui amb la brillantor i facilitats que presenta la fórmula Mediterrani.
Música / Ask For More # Billie the Vision and the Dancers