“Visionomics”, el nou llibre d’Alfons Cornella

by Eduard Batlle Rispau on 11 juny 2010

He enregistrat Alfons Cornella parlant del seu nou llibre Visionomics. És la selecció d’una pluja d’iees força, amb molta visió innovadora i que reflecteix la trajectòria d’Infonomia i alhora la mentalitat del seu creador. El llibre conté 50 idees acompanyades de dibuixos  sobre la nova dinàmica de les organitzacions, que repassen els deu anys d’aquest emprenedor i els cicles pels quals ha passat a través d’experiències professionals a la pròpia empresa i actes com conferències, viatges i converses. Cicles ràpids, intensos i que confirmen la vocació de Cornella de reinvertar-se constantment i apostar per les idees amb la màxima convicció. De la mentalitat de visionar la ciència a la dècada dels 80, a fer-ho amb la informació i internet en els 90 a concentrar-se en la innovació en el 2000.

Deu anys després, arriba els temps de la hibridació, el nou concepte que marca la pauta d’aquest emprenedor, que confia en la nova interacció i col·laboració entre empreses. Nous rols, noves dinàmiques, canvis d’estratègies i més canvis amb la premisa que la crisi provoca transformacions. Som a les portes d’una nova economia, amb negocis més bio i transversals i amb responsabilitat social corporativa.  Ell mateix anunciarà dimarts  que ve, en l’update a l’Auditori AXA, que reinventa el web d’Infonomia per adaptar-se al futur més proper. I avançarà més ràpid els qui ara ja estiguin preparats.

Música / Miedo # Julieta Venegas & Lenine

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: