L’estratègia electoral de Pau Canaleta

by Eduard Batlle Rispau on 26 juny 2010

estrategia_electoral-300x2121

Pau Canaleta presenta el seu nou llibre Estratègia electoral (col·lecció Vull Saber de l’Editorial UOC), en el qual concentra la seva visió sobre el concepte de l’estratègia electoral. Qui coneix aquest jove consultor figuerenc en estratègia electoral, política i empresarial sap que disfruta parlant d’estratègia electoral, analitzant-la a la “cuina”, i també que li agrada organitzar actes periòdicament per dinamitzar un sector que cada vegada té més rellevància en la nostra societat. I l’estratègia electoral ja no només té el seu pes en la política sinó, per exemple, en molts altres àmbits, tal com ha passat en les últimes eleccions al Barça. Què és i com es construeix una marca? Què és i com es construeix un perfil? Aquestes són les primeres preguntes que serveixen de fil argumental per entrar a l’assaig, en el qual l’autor ressalta diverses experiències d’estratègies d’èxit. Posicionament, discurs, lideratge, missatge, internet, storytelling, història, adversaris, imatge, marca, relat, perfil… un conjunt de paraules que acaben utilitzant els estrategues abans de començar un procés d’acompanyament per intentar arribar a l’objectiu final: la victòria electoral.

Una de les frases del llibre que resumeix el llibre i l’essència de l’estratègia electoral podria ser aquesta: “En una campanya política es ven esperança, confiança en el futur. Si la candidatura que ho proposa no és creïble, la seva proposta no tindrà èxit. El primer pas perquè ho sigui és no fer-li ser el que no és.”

Canaleta presentarà aquest dilluns el llibre a La 22 (20h), acompanyat de Lluís Pastor.

Música / Free Loop # Daniel Powter

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: