Twitter s’adapta als usuaris
Twitter, la xarxa de microblocs més utilitzada del món, prepara noves millores al web per potenciar-ne els continguts: més ràpid, més pràctic i més visual per promoure els twitts dels usuaris. L’objectiu és facilitar-ne encara més l’ús als usuaris (la nova aplicació per a l’iPad ha rebut bones crítiques) i adaptar-se a les noves necessitats, ja que si com a idea inicial va néixer com a canal de missatges, cada vegada més progressa com a xarxa social. La competència amb Facebook en aquests darrers anys ha anat en augment i les dues plataformes han acabat per oferir gairebé els mateixos serveis. Si Facebook marca la pauta com a xarxa social, Twitter ho fa com a canal d’informació instantani fet pels propis usuaris.
Els dos webs s’han convertit en també en productes de consum global en només sis anys després de la seva creació per joves estudiants de Silicon Valley i alhora han fet milionaris als seus propietaris: Jack Dorsey i Mark Zuckerberg. I, precisament, en les dues plataformes, cada vegada és més una evidència que mentre els adults ho converteixen en dietaris i la pròpia promoció personal, els adolescents es decanten més per afegir-se a planes, ser admiradors de famosos, donar suport a campanyes, crear grups i explicar menys coses en els titulars que facin referència a la seva vida personal.
Música / This song # The Enemy
PD: És temps de Jazz a Girona!