“The Daily” marca tendència

by Eduard Batlle Rispau on 2 febrer 2011

“Els nous temps demanen un nou periodisme”. Aquest és lema d’aquest nou projecte anomenat The Daily del magnat de la comunicació Rupert Murdoch. La sortida d’aquest diari electrònic tan especialitzat, esperada pel sector periodístic als Estats Units -ha patit dos ajornaments la seva presentació-, suposa un abans i un després per valorar si aconsegueix fer rendible un producte de tantes pretensions. El repte és gran, però vist el vídeo, The Daily està preparat per marcar tendència i aprofitar l’avantatge que neix pensat únicament per a la xarxa i no té les dificultats d’adaptar diferents segments i fer-los compatibles. Sortir només pensant en aquest “target” de públic, li dóna avantatge.

Temps al temps, però les sinèrgies informatives avancen en aquesta direcció. Per tant, el que realment és important és valorar aquest repte del pool NewCorp, que no serà la versió digital d’un mitjà, sinó un diari pensat, concebut i realitzat per a l’iPad. El preu del The Daily serà de 0,99 dòlars a la setmana i funcionarà a través de la plataforma de subscripció de continguts d’Apple. Neix el repte de la tecnologia Apple i el periodisme de NewCorp.

Música / Otherwise # Morcheeba

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: