El MIT Media Lab crea el logotip del futur

by Eduard Batlle Rispau on 4 març 2011

Trobo molt original i innovadora la idea que ha tingut el MIT Media Lab amb la creació del nou logotip que reflecteix la seva identitat visual (el post explicatiu). El MIT de Cambridge (Boston), que no deixa de sorprendre’ns, podríem dir que ha creat el logotip del futur, el concepte del segle XXI, on cada usuari o departament del centre pot demanar la creació de la seva pròpia imatge. Una idea trencadora i que engloba aquests nous conceptes de compartir i al mateix temps potenciar el poder de creació. Ho trobo atrevit i sensacional, adaptant-se als nous temps, en els quals són els usuaris els qui fan la marca. Tria, crea i divulga marca. El vídeo n’és un clar exemple i segur que servirà d’inspiració per a moltes altres companyies. Idea innovadora i concepte brillant, l’ADN del MIT.

Música / Slow Show # The National

Be Sociable, Share!

{ 2 comments… read them below or add one }

Edu març 4, 2011 a les 19:51 pm

M’encanta! L’estiu passat vaig estar al Media Lab del MIT participant a una conferència, i en vaig tornar enamorat. Això del logo es podria afegir perfectament als posts que vaig escriure des d’allà titulats “coses que fan diferent el MIT” (http://www.eduard.cat/search?q=coses+que+fan+el+mit+diferent).

Salut Eduard!

Eduard Batlle Rispau març 5, 2011 a les 10:16 am

Gràcies Eduard!
Una vegada més, sempre amb aportacions brillants.
Salut i bons camins…
EB

Leave a Comment

Previous post:

Next post: