“Vull treballar a Google”
Aquest títol és el somni del 25% dels joves dels Estats Units i engloba quina és la seva ambició professional: volen treballar a Google, segons un estudi publicat per The Wall Street Journal. És la confirmació que som a l’era TIC, a la dècada de l’esplendor de les grans marques dominants a internet, com són el buscador més famós del món i l’empresa d’ordinadors i mòbils més desitjada: Apple (que supera el 13%). Aquest és l’enllaç a la llista sencera. Però entre les preferències dels joves nord-americans destaca la visió que les seves eleccions tenen com una mena de predilecció per tot allò que dimensiona Hollywood i després arriba a totes les grans pantalles d’arreu de món. És la influència del cinema, les pantalles, i és que vivim en un món dominat per les pantalles. Posats a comentar les seves predileccions, és lògic, per tant, que tinguin aquests objectius de futur, ja que no deixa de ser l’ADN dels EUA.
I per què Google? Hi ha dues explicacions per resumir-ho. La primera aniria relacionada amb la imatge que desprèn la marca: “Els joves volen treballar en empreses que tenen l’admiració dels consumidors”, segons afirmen els creadors de l’informe. I en segon terme, no només sedueix l’encant del logotip que genera la marca sinó també la solidesa de la companyia i la seguretat laboral. “Google ha treballat a consciència la imatge que projecte sobre els potencials utilitzats”, segons el professor John Sullivan, especialitzat en recursos humans de la Universitat de San Francisco.
Música / Boy From Ipanema # Diana Krall