Marquèting digital, interactiu i social

by Eduard Batlle Rispau on 15 gener 2013

Augmenta el màrqueting de continguts de les empreses a Internet (un 12% més) perquè creix la comunicació digital corporativa. És una cursa en progressió, accelerada i que posa a prova les empreses, marques, productes, equips de treball… Una nova tendència que es basa en un marquèting mòbil, instantani, totalment directe pels fluxos que genera la xarxa: promoció interactiva i molt social. La inversió publicitària i comunicativa avança en aquesta direcció i obliga a les empreses a tenir una identitat digital que traslladi la seva ànima, valor, producte, etc.

Davant de tanta incertesa econòmica, temors globals i temps de canvi digital, no és fàcil tenir el secret de l’èxit i menys encara poder prometre com rendibilitzar la inversió, però aquest és el camí. I no hi ha una via de retorn. Temps líquids, temps de pantalles, de productes smart i ciutadans-consumidors actius. Són els qui busquen, troben i si volen, divulguen, critiquen i promocionen. Toca creure-hi i tenir un pla; el canal hi és.

Música | For You # Peter Bradley Adams

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: