La marca Risto Mejide

by Eduard Batlle Rispau on 21 febrer 2015

Amb aquest vídeo i sobre la proclama del Talent ben entès, Risto Mejide va finalitzar la seva ponència dijous en la Convenció de l’empresa d’ascensors Citylift, en l’acte celebrat a Vilablareix. Un expert en publicitat i marquèting va entrenir i va “jugar” amb la seva pròpia marca personal. Divertit, atent i trencant esquemes en l’àmbit més personal. I sorprèn quan ha de quedar clar que el Risto que du a dins és un personatge televisiu, creat per a l’ocasió i que l’ha permès destacar. En aquesta global, de marques d’empreses i persones, de missatges globals i el boom de la comunicació, un dels comunicadors de moda ho té clar.

  • Que és una marca? És una resposta emocional, això és una marca! Si una marca no provoca una emoció, no és una marca
  • “Una marca no ha d’oblidar que no està sola. El context ho és tot per a una marca”
  • Hi ha una frase magnífica de Joaquín Lorente: “Triomfar és omplir buits”
  • No avorrir és el gran pecat capital i la millor manera és sorprendre a la gent
  • La molèstia sempre ha de ser per generar negoci
  • L’èxit és un procés íntim i no tenen res a veure amb el reconeixement
  • Als Estats Units és sa que hi hagi un gran enemic per a la nostra empresa
  • Les pàgines que no són de perfils oficials m’agraden més i tenen més èxit fins i tot que les oficials
  • La marca pertany a qui la consumeix i no a qui la gestiona
  • El gran èxit d’una marca, com és el cas que va dir el fundador d’Honda, el que has de crear és un producte que sigui imprescindible per a la societat
  • Sintetitza tot allò que et faci diferent. Cal ser enginyós més que creatiu
  • El talent s’ha prostituït i cal retornar-la als joves

Música | The Nights # Avicii

Be Sociable, Share!

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: