Toni Segarra: la publicitat en persona
M’havien avisat que seria molt interessant entrevistar Toni Segarra (*S,C,P.F). I ho va ser més, fins i tot, més del que m’esperava. Aquesta és l’entrevista a El Punt centrada en la crisi i l’esclat de les xarxes socials. Cordial i molt receptiu, va analitzar el fenomen d’internet en la publicitat i com està transformant el sector. Em va traslladar aquest punt malaltís que sent per la publicitat i com espera que les sorgeixin les idees a base del treball en equip, el talent, la creativitat i l’esforç. Objectiu final: aconseguir bons espots en pocs segons. Resultat: Tots hi surten guanyant. Amb el lema que siguin idees de llarg recorregut. Per això, se sent part de la cadena del capitalisme que necessita més llums que ombres per vendre i obtenir guanys i més guanys. Evax. BMW, Seat, Ikea… Lemes i marques i idees brillants després d’anys com a referent al sector i amb fama internacional. Un mèrit i un èxit.
Música / Cara Valente # Maria Rita