Privalia, un èxit ràpid i dels nous temps
Va una dosi d’optimisme escolar anit Alfons Claver al sopar-col·loqui organitzat per l’AMG. El responsable de la comunicació de Privalia va explicar els detalls més importants de la companyia i, en poc temps, són espectaculars. Un mirall i una referència en temps de crisi, desànim, tancaments i retallades pel progrés que han aconseguit, amb l’afegit dels bons resultats. Privalia és un cas d’èxit de la venda de roba per internet gràcies a la visió que van tenir els seus emprenedors: Lucas i José Manuel, amb la idea de vendre els estocs de marca de gamma mitjana-alta a través d’internet. Mentre les botigues tradicionals i les franquícies passen per dificultats i algunes han tancat per la crisi, Privalia ha assolit aquest creixement des del 2006: 850 treballadors, una facturació de 450 milions a l’any, 6 milions de socis i una nova seu a 22@ (a l’espai que ocupava Loewe).
I el seu potencial de progrés pot ser encara més espectacular si es valora que el perfil de l’usuari és de 25 a 35 anys i ja tenen prou força per negociar directament amb les grans companyies del sector i fer ells mateixos d’intermediaris. Així és Privalia, una nova empresa que ha sabut visionar els nous models de negoci a través d’un target molt clar: moure’s ràpid, treure el màxim rendiment d’internet i potenciar un outlet de gamma alta a l’abast de tothom, amb preus assequibles. Un èxit i un referent en la nova era del segle XXI.
Música / The Cave # Mumford & Sons