Mediterràniament és perseguir l’ànima
L’entrevista a Oriol Villar a El Punt i l’Avui: “Sempre em preocupa l’ànima de la marca”. Brillant creatiu i autor de campanyes de publicitat que són una referència al nostre país: Mediterràniament per a Estrella Damm i Amb dos pebrots, per a Nike. Precisament, Villar és amb Jordi Rosàs una de les ànimes de Villarrosàs. De la conversa amb Villar em va agradar el seu poder de comunicació, com sabia transmetre què busca l’agència rere de cada espot i un esperit positiu d’afrontar els nous reptes.
En temps de canvis publicitaris per la nova comunicació digital, Villar està interessant en la nova era 2.0 i en com les marques s’han de saber adaptar a la xarxa però sense obsessionar-se en el posicionament sinó en tenir el target adequat perquè siguin els usuaris quin trobin les empreses. Nous rols i nous objectius per a les empreses, els creatius i els internautes. I, de moment, Mediterràniament marca la pauta amb un anunci molt definit: sense “minutatge”, amb un relat, una identitat territorial i una música per descobrir.
Música | Truly # Gecko Turner