La “glocalització” que funciona
Visita a una empresa del sector tecnològic-industrial que funciona i està tenint un molt bons resultats en l’actualitat. Una sort trepitjar-la. Amb visió global, després de passar certes dificultats fa uns anys, ara s’ha convertit en un referent en el seu àmbit degut al seu target com a servei d’alta tecnologia. És motivadora la visita i la reunió suposa escoltar un relat d’esperança. Especialització local amb visió comercial global. Resultat: “Glocalització“. El target utilitzat més utilitzat en la darrera època per aspirar a tenir companyies que puguin servir de referència i ens permetin tenir un pes en l’escenari internacional. Que no és fàcil, però que és per on passa bona part de les nostres garanties de futur amb vista a curt i mitjà termini.
Un gran mèrit i un cas d’èxit en aquest escenari de crisi i mancat de dosis d’esperança. Empresa en creixement que avança amb discreció i té la vocació de continuar progressant amb nous projectes i suposa llocs de treballs i una vocació exportadora de la que convé presumir en aquest nou canvi de paradigma social i comercial. En temps de canvi, els reptes de sempre però modernitzats i més adaptats als nous temps. Conclusió: positivisme.
Música | People get ready # Jeff Beck & Sting