Més comerç electrònic, un 20% més
Necessitats de notícies positives com estem, una dada d’aquesta setmana que confirma que el comerç electrònic va en augment al mercat espanyol i el 2012 va assolir un resultat significatiu amb un creixement del 20%. És una tendència a l’alça i un sector que ofereix múltiples possibilitats, amb empreses catalanes que han assolit grans resultats i que han liderat el sector. A més, el principal referent del 12.000 milions d’euros que es van consumir és el Turisme (un 32% del total), que en el conjunt del país ens suposa en pensar encara més en incrementar les operacions de venda degut a les nostres fortaleses. Per tant, més possibilitats i més esperances per promoure negocis, empreses i llocs de treball, que tanta falta ens fa.
I alhora, el comerç electrònic, també ens posa prova en l’escenari global per dimensionar una apostes que han de tenir un clar ADN: producte, finançament, lògica del negoci, visió d’internacionalització, qualitat del servei, eficiència de distribució i disseny i màrqueting.
Música | Little Talks # Of Monsters and Men